Friday, March 20, 2009

Hotel Selesa, Pasir Gudang

Photobucket


Akan dihapdet dengan segera
Harap maaf

Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket







5 comments:

  1. best ke pasir gudang ni
    kat sana apa yang menarik

    ReplyDelete
  2. ntah ekk
    nak kata banyak berjalan
    asik dok lam hotel tu jer
    hehehe

    ReplyDelete
  3. salam.
    selalu menginap sini masa balik kampung raya sebelum masuk singapura.

    bapa sy suka hotel selesa ni sebab terpencil dan ada privacy.

    ReplyDelete
  4. betul..
    hotel ni memang jauh sikit
    cuma kalau betul2
    stesen bas bersebelahan tu berfungsi
    mesti penuh ngan orang

    ReplyDelete
  5. ::: wah wahhh sampaii juga di pasir gudang yee..
    ::: [huhu] ada kursus ker bro kat sana? neway
    ::: shot bro atas nih mmg angle menarik! self-
    ::: captured lerr kira nih ye? [huhu] p.gudang
    ::: nih mmg dah penghujung benua asia selain
    ::: ofcourse tanjung piai.. la nih byk gak tmpt2
    ::: menarik leh dilawati, antaranyer ialah bkt
    ::: layang2 yg ada kite festival, lawa tmpt nih..
    ::: musim festival, mmg berangin.. petang2 lehler
    ::: lepak piknik dgn keluarga.. kalo masuk dlm
    ::: lagi ada sarang buaya & pantai pasir layar
    ::: kat port tanjung langsat.. if lucky, kita leh
    ::: tgk pelantar gas/minyak di situ, very nice
    ::: view.. sarang buaya nih baru bukak, mcm di
    ::: ayer keroh konsepnyer.. shopping kat kipmart
    ::: & tesco sri alam.. ada gak kfc/pizza hut &
    ::: McD 24 hours/drive-thru utk makan2.. tak lama
    ::: lagi siapnyer jambatan yg hubungkan p.gudang
    ::: & desaru nanti, famous lerr tmpt nih.. [huhu]
    ~ very good posting bro! :)

    ReplyDelete

GuestBook